İlk okul veya okul okumadan, ünlü olmuş 15 isim

 

1. Fatma Girik

Fatma Girik

Ailesine yardımcı olmak için ilkokul ikinci sınıfta okulunu bırakmak zorunda kalmış.

2. Sibel Can - Okuryazar

Sibel Can -  Okuryazar

Ekonomik nedenlerden dolayı 12 yaşında eğitim hayatını sonlandırmış.

3. Doğuş - Okuryazar

Doğuş - Okuryazar

Çok zorlu bir hayat geçiren Doğuş, anne ve babası ayrıldıktan sonra yetiştirme yurduna veriliyor ve daha sonra babaannesi sahip çıkıyor.  Daha sonra evden kaçan Doğuş okul hayatına devam edemiyor.

4. Ahu Tuğba

Ahu Tuğba

Sinema sektörüyle tanıştıktan sonra eğitim hayatını sonlandırdı.

5. Ebru Gündeş

Ebru Gündeş

İlkokul diplomasını aldıktan sonra ekonomik nedenlerden dolayı okulunu bırakmış ve bir konfeksiyonda çalışmaya başlamış.

6. Yıldız Tilbe

Yıldız Tilbe

Ortaokul ikinci sınıfta eğitim hayatını bitirmiştir.

7. Güzide Duran - Okuryazar

Güzide Duran -  Okuryazar

Güzide Duran ekonomik nedenlerden dolayı ilkokul üçüncü sınıfta okulunu bırakmış.

8. Seda Sayan

Seda Sayan

Ekonomik nedenlerden dolayı okuluna devam edememiş.

9. Faik Öztürk

Faik Öztürk

Faik Öztürk de eğitim hayatını yarıda bırakanlar arasında.

10. Türkan Şoray

Türkan Şoray

1956 yılında Feriköy ilkokulunu bitirdi.

11. İbrahim Tatlıses

İbrahim Tatlıses

İbrahim Tatlıses 1972 yılında gece okuluna giderek ilkokuldan mezun oldu.

12. Ahmet Nazif Zorlu

Ahmet Nazif Zorlu

Türkiye'nin zenginleri arasında gösterilen Nazif Zorlu da okulunu bırakmak zorunda kalanlar arasında.

13. Adile Naşit

Adile Naşit

Babasının ölümünün ardından okul hayatına son verip oyunculuğa başlamış.

14. Kibariye - Okuryazar

Kibariye - Okuryazar

"Okumamış insana gülmemek lazım. Gelen çiçekleri okuyamadığım zaman komplekse giriyordum. Ama ne yaptım biliyor musunuz hırslandım. Hiç kimse bana okuma -yazmayı öğretmedi. Heceledim. Harfleri tanıyordum ama birleştiremiyordum. Sonra çalışa çalışa öğrendim. Affedersiniz, hani bir zamanlar erkek tuvaletine giriyorken şimdi kadın tuvaletini bulabiliyorum. En önemlisi çocuğumun ilaçlarını okuyabiliyorum.

15 Erol Taş. 


Okul çağında ailesine yardım etmek için okulunu bıraktı.

Yorum Gönder

0 Yorumlar